Обмін та повернення врегульовано Законом України “Про захист прав споживачів” і передбачає можливість обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту придбання товару, не враховуючи дня придбання товару.
Поверненню/обміну підлягають лише товари належної якості, які не були у використанні, а також був збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка та комплектація. Ви можете обміняти або повернути товар, якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, які не дають вам використовувати його за призначенням.
Щоб не повертати товар, рекомендуємо перевіряти його при отриманні на пошті. Клієнт при отриманні товару може розкрити заводську упаковку, оглянути і перевірити товар. Якщо клієнт забирає товар без попереднього огляду, претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та кількості не розглядаються .
Повернення/обмін не поширюватися на товари, які були виготовлені або поставлені “Під замовлення”.
Витрати транспортної компанії чи кур’єра щодо здійснення обміну чи повернення оплачуються клієнтом .
Гроші за товар повертаються клієнту виключно на банківську картку , а не післяплатою до посилки. Посилки з післяплатою забиратися не будуть.
Порядок дій при поверненні/обміні за допомогою Нової Пошти:
- Щоб ініціювати обмін або повернення, зверніться до нас за телефоном, що на сайті, або напишіть повідомлення в месенджері (вайбер, телеграм) або лист на e-mail Info@postech.com.ua із зазначенням причини.
- У відповідь на ваше звернення ми надішлемо координати, куди потрібно надіслати посилку, якщо вам вона доставлялася транспортною компанією Нова Пошта.
- Надіславши посилку, будь ласка, надішліть нам номер ТТН.
- Отримує посилку наш кур’єр, відвозить до офісу на перевірку цілісності, комплектації, товарного вигляду.
- Після перевірки протягом 3-х днів ми надішлемо вам заміну на аналогічний товар або здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку.
